13. maj 2012

Lidt nyt

Lige nu er jeg på ferie i Liverpool, men vil lige give jer en opdatering, så her er lidt køb, som jeg købte i sidste uge.
Jeg er hjemme i morgen, så der får i nogle outfit billeder og nogle køb at se.


2 dejlige nye køb.
Bukserne er fra Saint Tropez, og de er lidt baggy, hvilke jeg godt kan lide. Syntes de er lidt fine i det, så vil helt klart bruge dem, når jeg skal du og spise på lørdag. De er i en flot farve, og jeg er helt vild med dem:)
Vil helt klart bruge dem med en stram overdel i neutral farve, så bukserne virkelig kommer til sin ret.

Blusen er min mors, men det er jo tilladt at låne;)
Den er fra Maison Scotch, og den er rigtig fin og oversize. Jeg er vild med farven og snittet, og vil bruge den med et par stramme jeans og flade sneaks.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar