29. mar. 2012

Zara cravings

Jeg har kigget lidt på Zaras webshop, og de har fået nogle rigtig flotte og fede varer, bl.a. disse, som jeg virkelig bare kunne snuppe med hjem, hvis jeg havde et pengetræ i baghaven.

En azymetrisk nederdel. Jeg elsker nederdele, men går ikke så meget med dem, da det er svært at finde den rigtige. Dette er et godt bud på en god nederdel, som jeg kunne bruge hver dag.

Blomstrede bukser. Jeg magler nogle hvide bukser, men de skal ikke være rigtige kedelige, og det kan ensfarvede bukser godt have en tendens til at være. Blomsterne pepper dem virkelig op.

Jeg er en stor fan af sorte jeans, og lynlåsen gør dem virkelig anderledes fra dem jeg har. Virkelig flotte, og så korte ved anklen, så man lige syner anklen.

Jakken ligner meget en Isabel Marant jakke, og jeg syntes de er meget fine. Denne har nogle flotte farver, og et rigtig flot snit.

Flotte, røde sandaler, som jeg sagtens kunne bruge med brune, bare fødder, og så en top og et par lyse jeans. Meget flotte, og tilpas god højde.

Jeg mangler nogle høje ankelstøvler, som jeg kan bruge mellem vinter og sommer, og disse er virkelige perfekte. Flot farve, god hæl højde, og så er de bare fantastisk flotte.

Kh Laura

Ingen kommentarer:

Send en kommentar