31. mar. 2012

Lidt nyt

Idag var jeg lige på Fisketorvet, hvor jeg fik erhvervet mig noget nyt tøj.
Jeg havde set disse toppe i et nyhedsbrev fra Saint Tropez for lang tid siden, og var glad da de endelig ankom til butikkerne. Men, den gule blev hurtigt udsolgt i small, og var kun tilbage i large. Men jeg købte den alligevel, og får den syet op i stropperne, da det faktisk fungerer bedre end en i small.
Toppen bliver lidt mere puffet ved maven, og det er faktisk meget flot.

 Mønstret på ryggen er virkelig smukt. Kan lige forestille mig af have denne på, og så bikini inden under når det bliver sommer.
Jeg har længe kigget efter nogle Vans lignende sko, og disse fra Race Marine så jeg lige i Stadium til 99 kr. De blev lige snuppet med.
Super gode, og i god kvalitet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar