1. apr. 2012

Floral Print

Det er kommet på mode at gå med blomster print. Jeg har intet med blomster print, men har længe overvejet at investere i noget. Disse tre fra Zara kunne være et godt bud. De er ikke for meget, og velegnet til hverdagen.

Denne nederdel fra Zara koster 299 kr. og den er så smuk. Det lille ekstra stykke foran gør, at blomster printet træder mere frem, uden at blive for meget.
Jeg ville helt klart bruge den med en hvid, puffet top og glat, løst hår, og så nogle høje sandaler i en neutral farve.

Disse bukser fra Zara til 299 kr.,  og de minder mig meget om nogle min mor havde. Disse er bare i mere lyse farver, og så gør de hvide blomster, at de ikke bliver for meget.
Jeg vil bruge dem med en sort, stram top, nogle neutrale sandalder og så en halskæde i rød.

Skjorten koster 299 kr. hos Zara. Den er neural i det, selvom den har blomster print.
Jeg ville bruge den med nogle blå, herre bukser, smøget op så man kan se anklerne, og så nogle høje sko.
Eller også kunne man sammensætte skjorten med de matchene shorts, og så nogle neutrale sko og smykker. Det ville virkelig få det smukke mønsteret frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar