1. apr. 2012

Ønske skjorter

Fedt, min computer slettede lige hele indholdet af dette indlæg, så måtte lige skrive det en gang til.
Men jeg var ude og shoppe igår, og jeg så disse 2 smukke skjorter. De måtte meget gerne befinde sig i min garderobe.
 Denne skjorte er fra Julie Fargolt til 1500 kr. i Companys. Den beige/neutrale skjorte, med de gule ærmer og krave, er så smuk. Jeg elsker virkelig farverne, og kan sagtens se mig selv i den, men nogle stramme, blå jeans og nogle brune ankelstøvler.
Denne skjorte er fra Malene Birger til 1699 kr. i Companys. De flotte blålige nuancer er rigtig smukek og flatterende. Man kan også få den i lyserøde nuancer, men jeg syntes denne er flottest.
Jeg ville bruge den med en blå top indenunder, stramme sorte jeans og høje sorte støvler.
Skjorten er gennemsigtig, men er blå top får virkelig farven frem i skjorten.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar