5. apr. 2012

Test

Her forleden købte jeg en øjnvippebukker og en ny volumen mascara. Nu har jeg testet dem, og jeg er meget positivt overrasket. Mine vipper synes så meget længere og mere voluminøse end før. Jeg har fået anbefalet at bruge øjnvippebukker, men har aldrig gjort det, og jeg fortryder virkelig at jeg ikke har gjort det noget før. Jeg bruger altid volume mascaraer, men med øjnvippebukkeren er mine vipper meget flottere og længere og mere voluminøse. Men tilbage til mascaraen, som også er god. Jeg er vant til volume mascaraer, og den giver volume som den skal, og ikke mere en den skal. Jeg er dog meget glad for, at den ikke drysser. Mange nasacaraer drysser en lille smule, så man er nød til at holde øje med, at man ikke er sort under øjnene. Det behøver man ikke her.
Som i kan se, så er mine øjnvipper utrolig volumniøse og lange her, og på dette tidspunkt er det 5 timer siden jeg lagde det.
Er virkelig positivt overrasket og kan klart anbefale begge produkter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar